Докато другите ММА промоции се борят за популярност в САЩ, Ultimate Fighting Championship (UFC) продължава своята световна експанзия.
Днес UFC обяви сключването на нов дългосрочен договор с All Sports Network, 24 часов high-definition спортен канал, излъчван в цяла Aзия.
Сделката с All Sports Network предвижда програмите на UFC да се излъчват в Хонг Конг, Тайван, Малайзия, Макао, Индонезия, Бруней, Сингапур, Виетнам, Лаос, Камбоджа и Тайланд.
Излъчването на събитията от UFC ще стартира през месец април от Абу Даби, Саудитска Арабия с предстоящото UFC 112.
All Sports Network, известна като ASN, стартира през 2009 г. като първият напълно high-definition спортен канал в Азия, като първоначално започва с излъчването на събитията от NFL, NHL и NASCAR.
"Силно развълнувани сме от сключването на тази сделка с ASN и дистрибутирането на UFC по този HD спортен канал", това оповестява официалното съобщение от президента на UFC, Dana White. "Азия е огромен пазар за нас. Тя има дълбоки исторически корени в бойните изкуства и съответното световно признание за това. Развълнувани сме да работим с ASN и да предоставим възможност за гледане на събитията от UFC на всички наши фенове в Азия."
В допълнение към излъчването на живо на събитията от UFC, ASN също така ще предостави на зрителите и поредицата "UFC Unleashed", както и избрани сезони от "The Ultimate Fighter."
"ASN с голямо вълнение ще предостави на зрителите и почитателите на спорта в Азия събитията от UFC, най-бързо развиващата се спортна организация в света. С HD качество на излъчване, нашите зрители ще виждат всеки детайл по време на двубой", това каза изпълнителният директор на ASN, Thomas Kressner.
All Sports Network е втората спортна мрежа, на базираната в Хонг Конг Yes Television Limited. Yes TV е медийна компания, която продуцира и дистрибутира спортни канали из цяла Азия. Нейната футболна мрежа, Goal TV, включва два 24 часови канала, които излъчват най-доброто от европейския футбол, както и живи предавания на европейските футболни турнири.
Към този момент, UFC се излъчва в повече от 100 държави, като компанията е най-големият pay-per-view доставчик в света.